Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/u612633042/domains/bloembezorgd.nl/public_html/wp-content/themes/florial/header.php on line 35

Bloembezorgd

Frequently Asked Questions.

01. De volgorde

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddag aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook op de orderbevestiging vermeld. Het is dus nooit mogelijk dat tijdens het bestellen de op de website vermelde verzenddag afwijkt van de op de orderbevestiging vermelde verzenddag.
Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?
Mocht de bestelling een langere levertijd hebben dan u eerder zag, dan is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag staat dan binnen twee werkdagen weer op uw rekening. Wanneer een bestelling al verzonden is, is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?
Wanneer u de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Wilt u toch een factuur ontvangen, dan kan dat op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.

02. Verzending

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddag aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook op de orderbevestiging vermeld. Het is dus nooit mogelijk dat tijdens het bestellen de op de website vermelde verzenddag afwijkt van de op de orderbevestiging vermelde verzenddag.
Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?
Mocht de bestelling een langere levertijd hebben dan u eerder zag, dan is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag staat dan binnen twee werkdagen weer op uw rekening. Wanneer een bestelling al verzonden is, is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?
Wanneer u de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Wilt u toch een factuur ontvangen, dan kan dat op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.

03. De volgorde

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddag aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook op de orderbevestiging vermeld. Het is dus nooit mogelijk dat tijdens het bestellen de op de website vermelde verzenddag afwijkt van de op de orderbevestiging vermelde verzenddag.
Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?
Mocht de bestelling een langere levertijd hebben dan u eerder zag, dan is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag staat dan binnen twee werkdagen weer op uw rekening. Wanneer een bestelling al verzonden is, is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?
Wanneer u de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Wilt u toch een factuur ontvangen, dan kan dat op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.

04. Retourneren, ruilen en klachten

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddag aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook op de orderbevestiging vermeld. Het is dus nooit mogelijk dat tijdens het bestellen de op de website vermelde verzenddag afwijkt van de op de orderbevestiging vermelde verzenddag.
Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?
Mocht de bestelling een langere levertijd hebben dan u eerder zag, dan is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag staat dan binnen twee werkdagen weer op uw rekening. Wanneer een bestelling al verzonden is, is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?
Wanneer u de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Wilt u toch een factuur ontvangen, dan kan dat op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.